هتل های پنج ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین


هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل Grand Cevahir ، در فاصله ی کمی از میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده که است. از سرویس ها و خدمات عرضه شده توسط هتل میتوان به سرویس رایگان اینترنت برای میهمانان تور استانبول ، پارکینگ اختصاصی و انبوهی از امکانات دیگر که موجب تسهیل و تسریع گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ؛ اشاره کرد. 
اتاق های هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله و دیزاین شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد. 
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هر روز صبح به صورت سلف سرویس برای مسافران تور استانبول 94 سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به طبخ و سرو انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند. 

هتل Grand Cevahir ، در حد فاصل 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است

 

 

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل 5 ستاره بزرگ و مجلل در یکی از مناطق تاریخی استانبول واقع شده است. و دسترسی به مناطق تاریخی این شهر از هتل برای مسافران تور استانبول 94 بسیار راحت است این مناطق تاریخی عبارتند از مسجد ایا صوفیه،مسجد کبود و بازار بزرگ است هتل نزدیک ایستگاه تراموا است رستوران لاله هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه میکند و تا 11 شب به میهمانان تور استانبول 94 سرویس ارائه میدهد.هتل دارای امکاناتی از قبیل حمام ،استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی و استخر آب گرم است.

 

هتل هیلتون استانبول

این هتل 5 ستاره رو به تنگه بسفر است و در قسمت اروپایی است .اتاقهای هتل بالکن دار ،حمام سنتی،استخر روباز با مکان آفتابگیری است رو به چشم انداز زیبای باغ و تنگه بسفر است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران بسفر را برای میهمانان تور استانبول 94 سرو می شود.و رستوران اژدها انواع غذاهای بین المللی را ارئه میکند.دارای مراکز ورزشی از قبیل  تنیس ،اسکواش و کلاس ایروبیک است. حمام ترکی با دو اتاق بخار و دو سونا و ماساژ درمانی است.کاخ توپکاپی حدود سه نیم کیلومتر با هتل فاصله دارد و تا مترو حدود ده دقیقه فاصله است و تا فرودگاه سی دقیقه نیز فاصله است. این هتل با ارائه بهترین امکانات گزینه مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: